Thursday, May 12, 2011

Gembira....... dari dapur kjee jadi follower


Hari ni aku rasa sangatttt gembira sebab bukak-bukak je blog pagi tadi, tengok tambah seorang lagi follower yang sebelum ni hanya sorang je. Tengok pulak tu Puan Fauziah Samad seorang wartawan dan pelakon yang cukup hebat yang sudi menjadi follower blogku yang tak seberapa ni. Terima kasih kak jeeee. Aku memang suka membaca blog dia (Dunia dari dapur kak jee). Maklumlah beliau seorang wartawan dah tentu seorang penulis yang hebat. Hari ni juga aku jadi follower blog dia pulak.

Rasa macam berbaloi pulak aku menulis blog sempoi-sempoi macam ni, tak sangka ada juga orang berminat nak melihat dan membacanya walaupun cuma dua orang je follower. Ini merupakan satu anjakan atau tolakan bagi aku untuk lebih banyak menulis.

Terima kasih lagi sekali kepada follower.

No comments:

Post a Comment